نید وبمستر

خدمات وردپرس | تبلیغات آنلاین | توسعه ی کسب و کار اینترنتی | امنیت وبسایت | درامد اینترنتی | توسعه ی وردپرس

نید وبمستر

خدمات وردپرس | تبلیغات آنلاین | توسعه ی کسب و کار اینترنتی | امنیت وبسایت | درامد اینترنتی | توسعه ی وردپرس

نید وبمستر | خدمات وردپرس | تبلیغات آنلاین | توسعه ی کسب و کار اینترنتی | امنیت وبسایت | درامد اینترنتی | توسعه ی وردپرس |

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اکانت ماز پرو از کی بخریم؟

این روزا بعد از بازنشست شدن الکسا، دیگر ابزار های سئو تحت تاثیر این اقدام قرار گرفته اند و سیاست های خودشون رو در ارائه خدمات سئو خودشون تغییر داده اند. اچرف و ماز از اصلی ترین این موارد هستند. اچرف و ماز بسیار در کشور ما طرفدارن زیادی دارند و واقعا ابزار های عالی ای هستند برای بررسی و آنالیز سئو سایت ها ، پیدا کردن بک لینک ها ، ریسرچ کلمات کلیدی و ...


متاسفانه اچرف اکانت آزمایشی خودش رو برداشته و روی پلن ها نیز محدودیت های سنگینی وضع کرده به طوری که الان صرفه اقتصادی نداره ارائه دادنش و برای این هست که دیگر کسی این ابزار رو به صورت اشتراکی روی افزونه کروم، ارائه نمیکنه. هزینه ابزار اچرف برای خرید اکانت TRIAL حدود 7 دلار برای 7 روز استفاده بود.

از اون طرف ماز هم در دادن تریال سخت گیر تر شده و کارت های بانکی و کردیت کارت هر بانکی رو قبول نمیکنه و حتما باید 2 دلار ته حساب داشته باشید تا بتوانید اکانت تریال این ابزار را تهیه کنید. هر کارت 1 اکانت تریال میشود گرفت.

بازنشست شدن الکسا

باز نشست شدن الکسا از ارائه خدمات سئو و بهیته سازی

تریال 7 روزه اچرف

متاسفانه این پلن تریال دیگر موجود نیست و حداقل باید 99$ برای پلن lite آن برای 1 ماه بپردازید.

خب حالا چاره ی کار چیست؟ بهترین ابزار های جایگزین سئو

جایگزین الکسا

وقتی که دسترسی ما به ابزاری قطع میشه، باید دنبال جایگزین بگردیم ، برای الکسا واقعا جایگزین خوبی پیدا نکردم ، الکسا واقعا در بخش نمایش کلمات کلیدی برتر رقبا عالی بود. تمام Top Keyword های سایت ها رو نشون میداد، دقیقا همون کلماتی که مدیر آن سایت در سرچ کنسول خود میدید. تا این حد این ابزار فوق العاده بود (بی دلیل نبود که من انقدر این ابزار رو دوست داشتم از همه ابزار ها بیشتر).

برای مقال از سایت خودم اوجی هاست تست گرفتم برای تاپ کیورد های سایتم ، الکسا حدود 200 کلمه کلیدی رو نشون میداد و دقیقا از همان کلمات کلیدی ورودی داشتم، کلماتی مثل خرید هاست ارزان ، خرید اکانت الکسا و ... ؛ من اومدم همین کار رو با ابزار سمراش انجام دادم ، نتیجه واقعا نا امید کننده بود برای من ، سمراش فقط 10 کلمه کلیدی نشون میداد -_-

وقتی خبر تعطیل شدن الکسا به گوشم خورد به شدت ناراحت شدم، انقدر که دیگه روحیه و اشتیاق انجام سئو ازم گرفته شد. من میدونم که کار سئو کاران به شدت بدون این ابزار سخت شده و دیگه نمیتونن با دقت بالا کلمات کلیدی رقباشون رو پیدا کنند. خداروشکر تا وقتی که الکسا زنده بود و ارائه خدمات میکرد ، از تمام رقیبان خودم دیتا گرفتم و اکسپورت کردم و تاپ کیورد آن سایت ها رو دارم. باورتون نمیشه که دیجی کالا دیتای 11 مگابایتی داره، بالا 100 هزار کلمه کلیدی ، و این چقدر ارزشمنده میدونی؟ به اندازه طلا

چاره ای نیست برای جایگزین کردن الکسا از سمراش یا سیمیلار وب استفاده کنید.

 

جایگزین اچرف

اچرف در نشون دادن بک لینک های سایت بسیار ربات های خزنده قوی ای داره، بخش کلمات کلیدی خوبی داره و یک ابزار همه چی تمومه (هر ابزاری تو لیگ خودشه) اینجوری نیست که این ابزار 100 درصد نیاز ابزاری شما رو تامین کنه ولی بخش بزرگی از کار های شما رو هندل میکنه.

جایگزین پیدا کردن برای این ابزار سخته، به نظر من سمراش میتونه جایگزین خوبی براش باشه چرا که بسیار شبیه هم هستند.

جای شکرش باقیه که سمراش فعلا تریال ارائه میکنه، و ما میتونیم این ابزار رو به سئوکاران هموطن خودمون ارائه کنیم بلکه کمکی بشه به عزیزان مون تا ارز از کشورمون خارج نشه و بتونیم کیفیت وب فارسی رو با بهبود سئو افزایش بدیم.

جایگزین خوب اچرف، سمراشه. شما میتونید از اوجی هاست این ابزار را تهیه کنید.

بهترین ارائه کنندگان ابزار ماز پرو 

ماز هم واقعا ابزار خوبیه ، معروفیتش بخاطر پارامتر های DA،PA و SPAM SCORE اونه و ابزار قوی ای برای پیدا کردن بک لینک رقبا به شمار میاد.

این ابزار هم مانند سمراش تریال ارزان قیمت داره و زیر 100 هزارتومن میشه این اکانت رو تهیه کرد به صورت اختصاصی.

در ادامه بهترین ارائه کنندگان ابزار ماز رو لیست میکنیم :

1.اوجی هاست

فروش اکانت ماز پرو اوجی هاست

همیشه سعی ما بر این بوده که اکانت های سئو رو به صورت اوریجینال و اختصاصی ارائه کنیم و قیمت منصفانه ای هم داشته باشیم. تا اینجای کار به لطف شما عزیزان دل تونستیم خدمات ارائه کنیم. اگر نیاز به ابزار های سئو مثل سمراش ، ماز پرو ، وورنک ، سئو سایت چکاپ ، سئوپتیمر ، نیل پاتل ، کریزی اگ دارید ؛ میتوانید از اوجی هاست این ابزار ها رو تهیه کنید زیر 24 ساعت.

همچنین در سایت پنل کاربری قرار داده شده است که مجهز به سیستم تیکیتینگ ، اپراتور های ما فعال هستند تا به سوالات و مشکلات شما در اسرع وقت جواب بدهند. مشخصات اکانت ها بعد از سفارش در پنل سایت درج خواهد شد و علاوه بر آن به صورت ایمیل و پیام خصوصی ارسال میشود.

2.ایزی خرید

سایت ایزی خرید هم در ارائه خدمات خودش مصمم و ثابت قدمه. همیشه در نظر داشته که اکانت ها رو به صورت قانونی تهیه کنه و برای مشتریانش بفرسته. شما میتونید با خیال راحت از ایری خرید اکانت ماز پرو خریداری کنید و نگران چیزی نباشید ، پشتیبانی سایت در عرض چند ساعت به واتساپ یا راه ارتباطی دیگر شما پیام ارسال کرده و اطلاعات اکانت را برای شما میفرستند.

خرید اکانت moz pro اختصاصی

3.سایت انجام میدم

این سایت دقیقا مشابه همتای خود یعنی سئو کلرک و فایور است، در این سایت افراد خدمات خود را به صورت کاره ارائه میکنند و پروژه ها به صورت فری لنسری انجام میشود. در این سایت ارائه دهندگان مختلفی دور هم جمع شده اند به همین دلیل رقابت بالا شکل گرفته که همین علت باعث میشه کیفیت خدمات رسانی در این سایت بالا بره و شما با خیال راحت اکانت مورد نظر خود را سفارش بدید و تا اکانت را سالم تحویل نگرفتید ، هزینه را برای سرویس دهنده ازاد نکنید.

در اخر ممنون میشم نظرات خودتون رو بفرستید ، امیدوارم همیشه موفق باشید در پروژه های سئو تون.

  • علی احمدی