نید وبمستر

خدمات وردپرس | تبلیغات آنلاین | توسعه ی کسب و کار اینترنتی | امنیت وبسایت | درامد اینترنتی | توسعه ی وردپرس

نید وبمستر

خدمات وردپرس | تبلیغات آنلاین | توسعه ی کسب و کار اینترنتی | امنیت وبسایت | درامد اینترنتی | توسعه ی وردپرس

نید وبمستر | خدمات وردپرس | تبلیغات آنلاین | توسعه ی کسب و کار اینترنتی | امنیت وبسایت | درامد اینترنتی | توسعه ی وردپرس |

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خاموت مهندسی و ویژگی های آن

 

 

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع خاموت مهندسی، ساده و سنجاقی به وبسایت مجتمع فولاد کادوس مراجعه فرمایید. جهت سفارش از فولاد کادوس-تولید کنندۀ انواع خاموت و میلگرد- با ما تماس بگیرید تا محصولی استاندارد با نازلترین قیمت را در کمترین زمان و بدون واسطه خریداری کنید. در وبسایت فولاد کادوس لیست قیمت به صورت روزانه به روز می‌شود و شما برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد محصولات و اطلاع از نحوۀ سفارش می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

خاموت چیست؟

به طور کلی آرماتورهای عرضی‌ای که دور آرماتورهای طولی و اصلی در شناژها (به شکل کمربندی) بسته می‌شوند، خاموت نام دارد. استفاده از خاموت یکی از روش‌هایی است که در واقع به مقاوم‌سازی ستون‌های بتنی ساختمان در برابر زلزله کمک می‌کند. در واقع خاموت‌ها از جمله مهمترین بخش های یک سازه محسوب می شوند، چرا که آخرین خط دفاعی سازه در برابر تنش های ناشی از زلزله می باشند. برای تولید خاموت استاندارد فاکتورهای بسیاری می‌بایست رعایت شود که در خط تولید میلگرد و خاموت فولاد کادوس تمامی این موراد را با دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد تا محصول نهایی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به بازار عرضه شود. (قیمت میلگرد)
خاموت ها به دو دسته ی ساده و مهندسی تقسیم می شوند، خاموت ساده دارای خم 90 درجه و خاموت مهندسی دارای خم 45 درجه می باشد. در یک دسته بندی دیگر خاموت‌ها به دو دستۀ تنگ بسته و تنگ باز تقسیم می‌شوند که هر کدام در انواع مختلف اجرا می شود.

خاموت ها در ایران به طور متداول از میلگردهای فولادی به قطر ۸، ۱۰، ۱۲ بنا بر شکل و کاربری سازه ساخته می شوند. اگر خم قلاب خاموت ها قائم یا اصطلاحا صاف باشد خاموت ساده و اگر خم قلاب خاموت ۴۵ درجه باشد با عنوان خاموت مهندسی در بازار آهن آلات شناخته می شوند.

خاموت مهندسی و ویژگی های آن

لیست قیمت خاموت

سایز ۸ مهندسی با استاندارد A2 هر کیلوگرم 5 هزار تومان می باشد.

  • علی احمدی
  • ۰
  • ۰

تور ژاپن

تور ژاپن، تور ژاپن تابستان ۹۶ ، تور ژاپن پاییز ۹۶، تور ژاپن نوروز ۹۷ ، تور ژاپن 98 ، تور ژاپن بهار 98 ، تور ژاپن تابستان 98 ، تور ژاپن پاییز 98 ، تور ژاپن زمستان 98

برای اینکه به ژاپن سفر کنیم یکسری اطلاعات پایه و عمومی نیاز است از این کشور داشته باشیم اگرچه اکثرا درباره ی این کشور اطلاعاتی داریم اما خالی از لطف نیست که این اطلاعات را نیز با هم مروری داشته باشیم

برای انتخاب تور ژاپن و جهت وارسی هتلها، شهرها و گشتهای نرمال و مدارک لازم جهت ویزای ژاپن می توانید از این بخش (برنامه تور ژاپن فصل سفر) کمک بگیرید.

 

 


 

تور ژاپن تابستان و پاییز 98

 

تور ژاپن تابستان و پاییز 98

تور ژاپن تابستان 98

تور ژاپن تابستان 98

تور برگذار شده امسال : تور ژاپن بهار 98

نام تور هتل 4 ستاره هتل 5 ستاره تعداد/روز رفت برگشت ظرفیت
ژاپن 3000$+بلیط 3900$+بلیط 9 روز 12 شهریور 21 شهریور 30 نفر

 

شهر هتل 4 ستاره هتل 5 ستاره
توکیو The gate hotel Asakusa Kaminarimon by Holic The prince gallery Tokyo hotel
اوزاکا Hotel montery Le frère OSAKA Hilton Osaka hotel

تور ژاپن پائیز 98 و تابستان 98 : شامل شهرهای توکیو، اوزاکا، کیوتو، نارا، کوبه

راهنمای فارسی زبان همراه تور

ویزای کشور ژاپن

  • ترنسفر قطار سریع اسیر توکیو - اوزاکا
  • اجرای گشت های اعلام شده + پرداخت ورودیه ها گشتها در زیر صفحه به صورت روز به روز توضیح داده شده است.
  • بیمه مسافرتی سامان تا سقف ۲۰۰۰۰ یورو
  • هتل با صبحانه

توضیحات مهم در مورد (تور ژاپن تابستان 98) + (تور ژاپن پائیز 98)

بلیطها قابل تهیه از هواپیمایی های امارات، قطر و ترکیش می باشند با توجه به تغییر قیمت بلیطهای رفت و وجود آفر در زمانهای مختلف برای هواپیماییهای مختلف در صورت ثبت نام زود هنگام قدرت مانور همکاران ما برای تهیه بلیطهای با قیمت مناسب بسیار بالاتر می باشد. امکان پرداخت معادل ریالی مبالغ فوق وجود دارد. هتل های فوق برای این تور رزرو شده اند، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته یا تکمیل ظرفیت در هتل ها، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزروو خواهد شد. تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری با کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود. مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده مسافرین محترم است.


شرایط و مقررات مهم تور ژاپن

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است. لطفا با دقت کامل سفرنامه، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر ما اطلاعات لازم را دریافت نمائید. جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.. صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده آزانس می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با همسفران است.


مدارک و شرایط لازم برای اخذ ویزای ژاپن

 

۱- ترجمه مدارک شغلی و کلیه صفحات شناسنامه

۲- گردش ۶ ماهه حساب بانکی (با حداقل 40 میلیون تومان مانده حساب) و فرم تمکن مالی به زبان انگلیسی از بانک

۳- ۱ قطعه عکس 5*4

۴- اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار.

۵- ترجمه مدارک ملکی( در صورت ضعیف بودن سایر مدارک)

۶- رزرو بلیط رفت و برگشت

۷- سفارت ژاپن در حال حاضر مصاحبه نیاز ندارد ولی در صورت لزوم امکان مصاحبه وجود دارد.


روز شمار سفر: (تور ژاپن تابستان 98) + (تور ژاپن پائیز 98)

شهرهای توکیو، اوزاکا، کیوتو، نارا، کوبه

روز اول توکیو: بعد از تحویل اتاق وقت آزاد

روز دوم توکیو: گشت شهری منطقه Asakusa، معبد سنوجی،  قصر امپراطوری، خیابان ناکامیس، پارک و رودخانه سومیدا و قدم زدن در کنار رودخانه ودیدن شکوفه های گیلاس، برج توکیو

روز سوم توکیو: گشت اختیاری جزیره مصنوعی اودایبا، بازدید از موزه علم، مجسمه ازادی، نمایشگاه بین المللی، پل رنگین کمان

روز چهارم توکیو: گشت خارج شهری منطقه هاکونه و کوه زیبای فوجی، قایق سواری و تلکه کابین فوجی ،بازدید از روستای نینجاها وصرف غذای محلی در روستا

روز پنجم توکیو: گشت اختیاری Disneyland  و Disneysea

روز اول اوزاکا: تحویل اتاق و گشت در منطقه Dotonbori و صرف شام

روز دوم اوزاکا: گشت شهری قصر اوزاکا، اکواریوم اوزاکا، منطقه Shinseki

روز سوم اوزاکا: گشت دو شهر نارا و کیوتو، معبد آراشیما و تودایجو، قصر طلایی و جنگل بامو

روز چهارم اوزاکا: گشت اختیاری شهری کوبه، موزه زمین لرزه، شهر چینی ها، پل معلق و صرف غذای معروف kobe beef

روز پنجم اوزاکا: وقت آزاد حرکت به تهران


مروری بر کشور ژاپن و جاذبه های گردشگری آن | تور ژاپن تابستان 98

ژاپن یکی از محبوب ترین مقصد های سفر در جهان است. جاذبه های کشور ژاپن ترکیب منحصر به فردی از سنتی و مدرن را داراست ، با بسیاری از معابد و ساختمان های تاریخی هماهنگ با دستاوردهای مدرن در معماری و فن آوری به روز می باشد. بازدید کنندگان می تواند یک روز کامل در تاریخ و فرهنگ ژاپن غوطه ور و با نگاه اجمالی به آینده از طریق پیشرفت های تکنولوژیکی بعدی سفر جذابی را برای خود رقم بزنند.   تقریبا تمام اماکن های تاریخی ژاپن هنوز به دنبال اهداف اصلی یعنی معرفی سنتها و فرهنگهای خود مورد استفاده قرار می گیرند و در عین حال برای عموم آزاد می شوند. زیبایی وصف ناپذیر و رویایی طبیعی ژاپن را در تمام طول سال می توان مشاهده کرد . علاوه بر این، ژاپن دارای یکی از کمترین میزان جرم در جهان است که باعث می شود مسافرین سفر ایده آلی را تجربه کنند .یک مرور کلی از جاذبه های توریستی برتر در ژاپن:

  1. یادبود صلح هیروشیما
  2. کوه فوجی (Mount Fuji)تور ژاپن تابستان 98 - کوه فوجیتور ژاپن تابستان 98 - کوه فوجی

کوه فوجی بلندترین کوه در ژاپن در 3776 متر (12388 فوت) است. مخروط فوق العاده متقارن آتشفشان یک نماد شناخته شده در ژاپن است. و اغلب در هنر و عکس ها، و همچنین یک جاذبه توریستی محبوب برای گشت و گذار و کوه نوردان به تصویر کشیده شده است. برآورد شده است  200000 نفر در هر سال کوه فوجی صعود می کنند، 30٪ آنها خارجی هستند. صعود می تواند هر جا بین سه تا هشت ساعت طول بکشد در حالی که فرود می تواند از دو تا پنج ساعت طول بکشد.

  1. پارک میمون جیگکودانی
  2. کیومیزو - دورا معبد بودایی کیومیزو درا در شرق کیوتو واقع شده است و در سال 798 احداث شده است. یک آبشار زیبا و دیدنی در دل رودخانه این معبد بیرون می زند که معبد را با طبیعت همگام می سازد. مردم محلی برای رسیدن به آرزوهایشان از لبه این رودخانه می پرند و آرزو میکنند ، بازدید کنندگان مدرن می توانند از زیارتگاه ها و طلسم ها و آثار هنری در نمایش بدون خطرانداختن زندگی و جسمشان لذت ببرید.
  3. قلعه هیمیجی (Himeji Castle)

تور ژاپن تابستان 98 - قلعه Himejiتور ژاپن تابستان 98 - قلعه Himeji

قلعه Himeji یکی از بهترین مثال موجود از معماری قلعه ژاپنی در نظر گرفته شده است. این قلعه زیبا برای دفاع در برابر دشمنان در دوران فئودالی تقویت شد، اما در طول قرن ها بارها بازسازی شده است و دوره های مختلف طراحی را بازتاب می دهد. از بمب گذاری های جنگ جهانی دوم جان سالم به در برده و اغلب در فیلم های داخلی و خارجی، از جمله فیلم جیمز باند "You Only Live Twice" دیده می شود. طراحی درونی و طراحی بیرونی قلعه به ظاهر شبیه یک پرنده در حال پرواز است واین قلعه با نام مستعار "قلعه الی سفید" مشهور شده است.

 

  1. بودا بزرگ کاماکورا (Kamakura)

تور ژاپن پائیز 98 | مجسمه بودا

تور ژاپن پائیز 98 | مجسمه بودا

بودا بزرگ کاماکورا نمایشی بی نظیر در فضای باز آمیدا بودا، یکی از مشهورترین شخصیت های بودایی ژاپن است. از برنز ساخته شده است ، بودا بزرگ بیش از 13 متر (40 فوت) ارتفاع دارد و وزن آن تقریبا 93 تن است. قدمت این مجسمه عظیم الجثه به نظر می رسد از سال 1252 میلادی است. این مجسمه دیدنی در یک معبد کوچک چوبی قرار داشت، بودا بزرگ در حال حاضر در هوای آزاد قرار دارد، زیرا معبد اصلی در سونامی در قرن 15 میلادی شسته شد.

 

  1. معبد Todaiji Temple

معبد Todaiji در نارا یکی از زیباترین شاهکارهای مهندسی است. این نه تنها بزرگترین ساختمان چوبی جهان است، بلکه به بزرگترین مجسمه برادوی بودا در جهان تبدیل شده است. مدرسه بودائی کوچون که در اطراف باغ های زیبا و حیات وحش قرار دارد، در اینجا متمرکز است و زمینه های بسیاری از آثار تاریخی ژاپن و بودایی را در اختیار دارد.

  1. برج توکیو (Tokyo Tower)

تور ژاپن پائیز 98 - برج توکیوتور ژاپن پائیز 98 - برج توکیو

برج توکیو نشان دهنده پیشرفت تکنولوژی و زندگی مدرن در کشور ژاپن است. با الهام از طراحی برج ایفل، این دومین ساختار ساختمانی بلند در ژاپن است و به عنوان یک برج مخابراتی و دیداری عمل می کند. بازدیدکنندگان می توانند از برج چشم انداز بی نظیری از توکیو را مشاهده کنند و مناطق اطراف آن و همچنین بازدید از مغازه ها و رستوران ها صعود کنند.

 

  1. کاخ امپریال توکیو (Tokyo Imperial Palace)

امپراتور ژاپن خانه خود را در کاخ سلطنتی توکیو می سازد. همچنین به عنوان مرکز مدیریت و موزه برای نشان دادن هنر و تاریخ ژاپن عمل می کند. این کاخ بر روی خرابه های قلعه های قدیمی تر که توسط آتش و جنگ نابود شده اند ساخته شده است ، البته معماران با استفاده از عناصر طراحی شده از عصر های مختلف به کاخ مدرن قدردانی می کنند. کاخ جدید توسط باغهای سنتی ژاپنی احاطه شده است و بسیاری از اتاق های پذیرایی و تابع برای پذیرایی از مهمانان و پذیرایی از مردم است.

  1. عمارت طلایی (Golden Pavilion)

تور ژاپن پائیز 98 - عمارت طلایی (Golden Pavilion)تور ژاپن پائیز 98 - عمارت طلایی (Golden Pavilion)

معبد غرفه طلایی محبوبترین جاذبه توریستی در ژاپن و کیوتو است. غرفه در ابتدا به عنوان یک ویلای خلوت برای Shogun Ashikaga Yoshimitsu در اواخر قرن 14 ساخته شد. متاسفانه غرفه در سال 1950 توسط یک راهب جوان سوخته شد. پنج سال بعد، معبد به عنوان یک نسخه دقیق از اصل بازسازی شد. طراحی این معبد تاکید بر ساختمان و اطراف باغ ها در هماهنگی با یکدیگر قرار دارد. غرفه در برگ های طلای پوشیده شده است که نشان دهنده انعکاس غرفه در حوضچه و انعکاسی در ساختمان است.

برنامه ی بعدی تور ژاپن 98 : تور ژاپن پائیز 98
  • علی احمدی