نید وبمستر

خدمات وردپرس | تبلیغات آنلاین | توسعه ی کسب و کار اینترنتی | امنیت وبسایت | درامد اینترنتی | توسعه ی وردپرس

نید وبمستر

خدمات وردپرس | تبلیغات آنلاین | توسعه ی کسب و کار اینترنتی | امنیت وبسایت | درامد اینترنتی | توسعه ی وردپرس

نید وبمستر | خدمات وردپرس | تبلیغات آنلاین | توسعه ی کسب و کار اینترنتی | امنیت وبسایت | درامد اینترنتی | توسعه ی وردپرس |

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تور شگفت انگیز کشتی کروز اروپا 98تور شگفت انگیز کشتی کروز | نوروز 98
تور کشتی کروز

 

سیاحت با کشتی کروز سفری بیاد ماندنی و خاطره انگیز را برایتان رقم خواهد زد. میزبانی فوق العاده کشتی کروز باعث می شود که هر گردشگری که یکبار سفر با کشتی کروز را تجربه کرده باشد مشتاق می شود که دوباره این نوع سفر را تجربه کند .کشتی کروز امکانات تفریحی و رفاهی فراوانی دارد و این خود به تنهایی برای جذب توریستها کافی ست . خدمات جذابی که کشتیهای کروز پیشکش مسافرانش میکند سالنهای بزرگ نمایش و سینما ، رستورانهای لوکس  و استخرهای شنا مجلل و تفریحی می باشد. جالب اینجاست که مسافران هر روز خود را با چشم اندازی جدید از روی بالکن کشتی شروع خواهند کرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با کشتی کروز بیشتر آشنا شویم :

 

برای اینکه سفر شیرین و لذت بخشی داشته باشید قبل از حرکت باید وسیله نقلیه ای راکه قرار است با آن سفر کنید را خوب بشناسیم. هواپیما ،قطار یا کشتی… این موضوع در مورد کشتی کروز بیشتر صدق میکند همیشه قبل از اینکه تصمیم بگیرید یک تور کشتی کروز را برای سفر انتخاب کنید از امکانات و خدمات کشتی مطلع شوید . برای این موضوع یک جستجوی ساده در اینترنت می تواند اطلاعات جامعی از امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی متفاوت کشتی تان را به شما بدهد و با آگاهی بیشتری تور کشتی کروز را آغاز کنید . خدمات تفریحی همه کشتی ها چه کوچک و چه بزرگ ویژه و خاص هستند باید قبل از سوار شدن از آن مطلع شوید و استفاده و لذت لازم سفر را از آن خود کنید.

یک کوله پشتی یا کیف کوچک همراهتان داشته باشید. زمانی که شما در سفر با کشتی کروز هستید احتمالا لوازم خاصی نیازتان می شود که بهتر است آن ها را دم دست قرار دهید زیرا ممکن است که در هنگام سفر به آن احتیاج پیدا کنید. برای مثال کرم های ضد آفتاب، داروهای خاص، شارژر ها و … را در کیف کوچکی قرار دهید که در زمان نیاز به آن ها دسترسی پیدا کنید زیرا معمولا اتاق شما زودتر از عصر آماده نمی شود. کارمندان کشتی مجبورند که چمدان های هزاران مسافر را بررسی کنند و تحویل دهند، به همین دلیل، این یک فرآیند طولانی است؛ پس اطمینان حاصل کنید که لوازمی که می خواهید در روز اول در دسترستان باشد را در کوله یا کیف دستی تان قرار دهید

طوری برنامه بریزید که صبح زود سوار شوید بهتر است که روزتان را طوری برنامه ریزی کنید که اول صبح سوار کشتی شوید. با اینکه کشتی ها معمولا تا بعد از ظهر حرکت نمی کنند اما این زمان برای کشف قسمت های مختلف کشتی و هر چیزی که می توان از آن دانست، بسیار مناسب می باشد. البته اگر هدفتان از زود سوار شدن رهایی از ازدحام است، آخر وقت هم به شما پیشنهاد می شود. این دو مورد بستگی به این دارند که شما می خواهید روزتان را صرف گشت و گذار در کشتی کنید و یا می خواهید در بندری که کشتی پهلو گرفته، پرسه بزنید.

 

در حال حاضر تور کشتی کروز معنای تازه ای پیدا کرده است. چیدن برنامه سفر شاه کلیدی برای خاطره انگیز شدن سفر شما است سعی کنید هر روز صبح با برنامه پیش بروید و لذت کامل از لحظات سفر را ببرید. تفریحات تور کشتی های کروز آنقدر تنوع دارد که وقتی شما در کشتی هستید نمیدانید زمان چقدر زود میگذرد ولی با یک برنامه ریزی درست میتوانید از همه این تفریحات استفاده لازم را ببرید و اگرنه با برنامه ریزی نادرست شاید نتوانید همه را امتحان کنید. تعجب خواهید کرد که چقدر لحظاتتان زودتر از حد معمول می گذرد وقتی شما در حال استفاده از تفریحات استخر و یا سینما و یا تناول میان وعده های غذایی، بندرهایی که کشتی در آن توقف کرده است، هستید. بزرگی کشتی ها می تواند زیبایی را بیشتر کند، اما در شرایطی که این فرصت را به شما بدهد تا دفعات بیشتر فوق العاده ای را بر روی آن سوار شوید و به گردشگران این امکان را بدهد تا بتوانند تعطیلات فراموش نشدنی ای را بر روی دریا تجربه کنند.

 

پرسنل کشتی ها همیشه در حال خدمت کردن به مسافران خود هستند همیشه سعی کنید در سفر با کشتی کروز در مواقع لزوم از پرسنل کمک بخواهید ، آن ها بسیار وظیفه شناس هستند و با خوش رویی به شما کمک خواهند کرد. با دقت در رفتار پرسنل خواهید دید که در یک نظرسنجی میتوانید رضایت همه مسافران را در ادب و وظیفه شناسی پرسنل کشتی بیابید. پرسنل چنان سریع در حال رفع و رجوع درخواستهای شما خواهند بود تا یک سفر خوش و لذت بخشی را با کشتی کروز برایتان رقم بزنند.

بعد از وارد شدن داخل کابینتان آن را کاملا بررسی کنید و از تکمیل بودن همه امکاناتش اطمینان حاصل کنید از چراغهای روشن و لوازم بهداشتی و رفاهی و …اگر کم و کسری داشتید همان موقع به پرسنل کشتی اطلاع دهید سپس برای دیدن مکانهای جذاب کشتی اقدام کنید.

معمولا پرسنل کشتی با قومیت و زبانهای متفاوت از سراسر دنیا انتخاب می شوند آنها میتوانند به صورت حرفه ای آموخته های بی نظیری از سفرهایشان را در به شما هدیه دهند. به شما پیشنهاد میکنیم به داستان ها و آموخته های شگفت انگیز آن ها گوش دهید ، زیرا این مورد می تواند سفر شما با کشتی کروز را باتجربه تر کند. پرسنل کشتی همیشه خوش مشرب هستند و همچنین همیشه خدمات دهی بهتر و سریعتری دارند .

 

برای رفتن به طبقه های مختلف کشتی و عرشه های بالا و پایین بهترین راه استفاده از پله ها است، تا می توانید از آسانسور کشتی استفاده نکنید زیرا آسانسورها به علت شلوغی و ازدحام بسیار زمان بر می شوند و همینطور شما نمیتوانید امکانات طبقات را با لذت مشاهده کنید از دیگر محسنات بالارفتن از پله ها ذخیره زمان برای شما و همینطور اگر یک غذای مفصل میل کرده باشید پیاده روی بروی پله ها برای شما بهتر خواهد بود!

مکانهایی در کشتی کروز وجود دارد که دنج و آرام  و دوست داشتنی هستند اگر شما از شلوغی خسته شده اید و به دنبال مکانی ساکت هستید فقط کافی است که کمی بیشتر دور و اطرافتان را پویش کنید تا یک مخفی گاه ساکت پیدا کنید به طور مثال اصولا کنار استخرها بسیار خلوت تر و پر آرامش تر هستند .

اطلاعاتی در مورد رستورانها و غذاها ی کشتی کروز کسب کنید به همه سالنهای غذاخوری سر بزنید از ساعات غذاخوری ها مطلع شوید. این امر به شما کمک خواهد کرد که به راحتی برای تناول غذا در ساعات مشخص برنامه ریزی کنید .طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید از تنوع غذایی کشتی استفاده کنید اصولا وعده های غذایی روی تور شما محاسبه می شود ،از این رو شما راحتتر می توانید از تنوع غذایی استفاده کنید و نگران هزینه اش نباشید.

 

سفر با تور کشتی کروز و سوار شدن به کشتی تفریحاتی می تواند به معنای گذراندن تعطیلات لذت بخش همراه خانواده باشد، امروزه این امر امکان پذیر شده که اگر گردشگران امکانات کاملی را در اقامتگاه های لوکس دریافت می کنند، مشابهش را بر روی آب های جذاب روان نیز در اختیار داشته باشند.”

از سفر خود با تور کشتی کروز لذت ببرید ….با آرزوی بهترین و خاطره انگیز ترین سفرها برای شما همراهان همیشگی.

برنامه ی فصل سفر برای علاقه مندان به تور کشتی کروز :

1. تور کشتی کروز زمستان 97

2. تور کشتی کروز نوروز 98

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی